Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 10:35:03 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/29015 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Iira küla, 28 
Rapla-Märjamaa tee L11// L9// Kuusiku-Nõmme küla, 28 Rapla-Märjamaa tee// 
Tuti küla, tee// L10// L12// Rapla-Pärnu raudtee 130 (Sidekanalisatsioon) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) esitati ehitisregistri kaudu teatis nr 2411201/29015 Rapla maakonda 
Rail Balticuga seonduvalt Telia Eesti AS-i sidekanalisatsiooni 
ümberehitamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 36 lg 5 p 2 edastab TTJA 
ehitusteatise menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27187278>  (menetlus nr: 
462346), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister